dimarts, 13 de març del 2007

BENVINGUTS AL MEU BLOG

Sigueu benvinguts al meu blog personal en el qual intentaré, amb les meves limitacions òbvies, dedicar periòdicament unes quantes línies a l'art de les paraules màgiques: la literatura.
En aquest blog podreu trobar fragments interessants de les obres de diversos autors de la literatura catalana, castellana i universal juntament amb articles o textos que tractin temes relacionats i -i ara vé la part realment interessant- tot tipus de textos literaris creats per mí mateix.
Seran publicats en aquest blog, amb gran seguretat, textos literaris escrits en llengua catalana, però també altres textos com els articles d'opinió que vagi redactant i que trobi que tenen un punt d'interès per als lectors d'aquest blog. Però probablement, també apareixin cites o fragments d'altres textos escrits en aquest cas en llengua castellana, llengua que estimo amb tot el cor ja que la tinc molt i molt arrelada dins meu. Majoritàriament, aquests textos no apareixeran en aquest blog, sinó en un altre, l'adreça del qual és idèntica a la d'aquest blog, però en castellà, i per tant, amb una única S a la paraula espesa. Per tant, si voleu accedir al meu blog dedicat a la literatura castellana, podeu anar-hi escrivint latintaespesa.blogspot.com
Moltes gràcies, i que disfruteu amb el meu blog!

3 comentaris:

Un o una de la colla ha dit...

Gràcies per convidar-nos al teu pel bloc, David!
Segur que serà interessant aturar-s'hi. Ja ens hi trobarem...

Un o una de la colla ha dit...

Hola David, soc la Montse, m'ha costat, però he conseguit entrar en això dels blocs. He quedat gratament sorpresa al llegir el teu conte, ja tinc ganes de trobar-ne de nous. Com diu la Roser estaria bé no perdre el contacte i fer alguna trobada.
A reveure

Deivid OF ha dit...

Gràcies pel vostre suport, lamento no haver contestat més aviat els vostres comentaris, però diguem-ne que tenia coses pendents, espero que us agradin totes les entrades que vagi publicant.
Fins aviat